Friday, December 30, 2011

eh. arini rase nak merapu meraban.

selamat pagi ^^
harini masuk keje senyum2 :)
muke ade manisss~~ hahahaha..

eh, harini nak smbung tengok cite ombak rindu
cite ombak rindu dah kuar kat youtube tau..
kat astro first pun dah keluar dah
tapi kalau nak lagi jimat download je dari youtube,
macam yang aku buat ni..
yela, mane tak frust menonggeng aku..
2x pergi wayang tapi seat penuh..
macam yang aku dah cakap sebelum ni..

eh drama tentang dhia pun tamat an semalam..
tapi cite tu macam tergantung je~
ape yang terjadi kat kusalmi tu?
takkan tak terima balasan kot?
haish..bengang betul la..dah la ending meninggal~
sape2 yang tertinggal episode semalam bole tgk kat youtube
cepat betul dorang upload

eh, malam tadi aku pergi jalan-jalan
dekat supermarket baru bukak
(ayat pergi jalan-jalan tu mcam tak sesuai je -.-")
banyak gile barang. murah2. harga borong.
tapi biase la. kalau ade yg murah mesti ade yang mahal
yea idak?
nanti dah gaji baru nak pergi lagi.

eh arini ade sale dekat aeon bukit tinggi
sale sehingga 50% sehingga  80%
sape2 yang dapat bonus tu sila2 pergi habiskan duit..
sape2 yang belum gaji lagi tu sila duduk diam2 dekat rumah
tak payah menggatal nak pergi
kang mule la nak tu nak ni..
padahal poket kering. poodaahh..
(apesal aku lak yg terase ni T.T)

eh malam ni jugak final maharaja lawak mega la..
bole gelak kuat2 malam ni..
sape yang jadi juara eh?
osbon? boboi? syok? atau seahu?
pilihan aku mesti la senior kite. osbon.
hehehehe. tapi boboi pun not bad..
eh, juri jemputan aaron aziz. :)

eh. eh. eh dan eh lagi.
kenape arini asyik nak gune pekataan eh je?
suke ati aku la eh. hahaha
k bye.

No comments:

Post a Comment