Wednesday, December 7, 2011

jom layan ombak rindu :)


yeay!
tak sabar rase nak tunggu petang ni.
sebab nak pergi tengok wayang. cite ombak rindu tu
alahai
tapi takut nangis lorh..
sebab ramai kawan cakap cite gile punye sedih
kalau den nangis dalam panggung cis memalukan betul la
yang pasti pergi petang ni kene bawak tisu banyak2
series
series aku sebenarnye tak suke cite yang romantik
nak plak cite sedih tangkap leleh punye
kalau cite aksi yang perang2 ke
yang kene tembak2 pastu lompat2 bangunan
cite kelakar2 ke.
baru la aku leh layan beb, 
baru kene ngan jiwo aku nih..
kire ni jarang2 la aku nak g tgk cite yang macam ni
tapi,
tak tahu kenape rase nak sangat tengok cite ombak rindu
maybe sebab promotion die yang bagus,
lagi pulak dengar cite, cite ni memang best
baru je bape hari masuk panggung dan pungut bape juta ntah
haa lagi satu,
sebabnye aku dah bace novel ombak rindu ni
dulu time sekolah kawan2 bace novel ni
aku pun join la sekaki
sebab time tu kawan2 sume layan novel je
kang aku ni digelar tak masuk kepale dorang sebab asyik bace komik gile2 dan ujang je.
tapi jalan cite dalam novel tu aku sndri dah tak bape ingat la..
dah lame sangat..
tak sangke plak ade jugak orang nak terbitkan filem dari ombak rindu tu..
then,
sekrang ni sibuk balik mane nak cari balik novel tu
tapi mane nak jumpe dah
ye dop?


haa ni la novel tu..
penulis die fauziah ashari.
syabas buat die sebab hasilkan novel yang best cenggini ..
now rase tak sabar nak tunggu petang ni..
haish cepat la encik jam. bergerak la cepat sikit -.-"
ok. tu saje nak update..


yang suke membebel
~zaisempoy~




2 comments:

  1. hahaha. sedih tiket full sampai midnight movie..
    tunggu kuar kat astro first jer la :(

    ReplyDelete