Thursday, December 8, 2011

yeay! kasut baru !

aku gembira.
sebab arini datang keje pakai kasut baru..
hehe. wah bapak batak aku ni semlam baru beli arini terus pakai :P
ah dulik aku!

haa..ni nak cite ni
semalam kan aku ade post pasal nak pergi tgk ombak rindu tu kan?
plan nak tgk movie tu pukul 7.30 malam.
pergh nak tengok time magrib je. ngarut tol!
hah pastu dalam 6.15 cam tu dah nak gerak la..
tengok kat luar ujan la plak
tapi ujan renyai2 jer..
pastu kitorang ni pun plan nak redah jer la.
pasal ujan pun cam tak lebat ann
sekali baru jalan tak sampai 1KM lagi hujan lebat daaa..

kitrang pun patah balik umah la..
malu beb nak tgk wayang dengan baju basah kuyup tu..
tapi still lagi nak tengok cite ombak rindu tu..
jadi kitorng plan nak tgk movie tu pukul 10 malam plak
after hujan benti kitorang gerak ar pg sane
so, balik makan la dulu..
dalam jam 8.45 tu hujan dah benti..
kitorang gerak la ke mbo tu..

sekali sampai sane full dowh..
haish..banyak betul dugaan nak tgk cite ombak rindu nih..
yang ade pun seat paling depan je
takkan nak amik jugak kot
tak mendongak je aku nanti. mau sakit kepla..
pastu rase cam malas je..tunggu kuar kat astro first jer la..
boleh tengok sampai lebam
tak pun tunggu kuar kat youtube jer la..lagi jimat..hehe
cis, dasar kedekut -.-"

pastu kitorang pun pusing2 la kat dalam mall tu
nak cari baju polkadot..
tapi xde yang berkenan kat hati housemate aku tu plak..
tibe2 aku nampak sepasang kasut tu..
nampak cam cantik sangat..
macam sweet je aku pakai..ayu gitu..hahaha
rase cam nak tampar diri sendiri je -.-"
aku pun terus je amik kasut tu..amik saiz paling kecik sekali
macam tak percaye plak..aku men beli je kasut tu
takde plak cari kat kedai lain..hehe

pastu sebelum balik kitorang pg la makan2 dulu..
kat kopitiam ape ntah..pastu ann..teruk betul waiter tu
series spoil mood kitorang..
malas la nak cakap pasal restorant tu..
kitrang pg next restorant jer..
kalau tak silap restorant seafood chinese muslim
makanan die not bad . sedap . dan yg paling penting price die berpatutan :)
aku makan kotiaw sizling. sedap!
kak zana makan wantan hou. (btul ke ejaan aku ni)
hah yang tu pun sdap. sume sedap la..
pasni bole la datang lagi..

after makan kitorang balik rumah.
walaupun cam sedih je tak dapat tengok movie,
tapi best dapat kasut baru. yeay!
nanti next entry baru nak upload gambr kasut tu . hehe
ok enough zaidah. bape kali nak mention pasal kasut baru daa..-.-"
k. bye.


yang suke membebel
~zaisempoy~





No comments:

Post a Comment