Tuesday, January 17, 2012

nak balik kampung T.T

Assalamualaikum.

lately ni aku jarang update. sory guys.
quite busy -.-"
plus lagi dengan perasaan malas bermaharajalela dalam diri ni.
dalam otak pikir pasal nak cuti je

memang dalam hati ni dah tak sabar sangat nak tunggu CNY
terase lambat je nak tunggu ujung minggu ni..
nak tunggu 4 hari pun dah tak sanggup
rindu sangat kat family T.T
kalau boleh nak je mintak cuti awal dari bos
tapi cam over la pulak kan..
orang lain yang nak beraya aku plak yang nak cuti lebih. cis.

antara sebab lain tak sabar nak tunggu cny sebab pergi diner 
nak makan banyak smpai pokai poket bos
pastu ade cabutan bertuah.
nak hadiah besar2. ^^ pastu nak dapat ang pow..
ah cant wait anymore ^^
my dear clock please run faster !

eh sebelum ni kan aku ade cakap pasal aku dapat hadiah kan?
ala yang aku tulis dekat entry kat sini la
kan aku ade cakap nak upload gmbr kan..
haa..ni la gambar nye. hehehehe..
isi dlam hadiah itu adalah rahsia okey ^^



cekodok kat belakang tu sedap okey ^^




No comments:

Post a Comment