Thursday, January 12, 2012

yeay. hadiah.!


Assalamualaikum. dan selamat malam
eh selamat malam? yea dah malam. ok sume2. cepat pergi tido..
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.........
cepat la tido ...mata cepat la lelap.....
kalau tido lambat esok pagi sure bangun lewat...
dah banyak hari terbabas ni...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.........

okey ngaku kalah. 
susah betul la nak tido semenjak 2 menjak, 3 menjak, 4567 menjak ni.
haish. okey. tak baik mengeluh.
alang-alang tak leh lelap ni, maka dengan itu aku pun rajin la nak menaip
dan jugak nak merapu raban..
okey. nak tahu tak harini aku dapat hadiah.
unexpected. wink! wink!
rase cam tak  percaye la kan..
orang cam aku ni kan jarang2 sekali dapat hadiah
kene tunggu birthday. tu pun belum tentu lagi..
tapi tetibe tadi dapat hadiah la pulak..rezeki.
kalau dah dapat rejeki tu jangan la ditolak. hehe..
walaupun harganya tak seberapa kena la terima. ye idak?

okey nak cakap tu je.
lebih kurang mcam nak belagak la.
sebab aku dapat hadiah orang lain tak dapat.
mohon tampar muke aku yang berlagak ni sekarang :P

eh lupe pulak nak cakap.
kan sebelum ni zzalbi collection dah upload gambar kemeje kan?
kalau tak tahu klik entry ini.
dan pada hari ini bersamaan hari khamis,
zzalbi collection dah pun upload gambr shawl yang terbaru
memang cantik dan yg penting pricenye murah aje.
untuk promosi jualan shawl ini,
sesiapa yang beli 3 atau lebih zzalbicollection akan bg free postage
hhaa..kalau nak untung beli la 3 helai. :)
lagipun tak mahal. sehelai cume rm10.00 saje :)
eh korang dah like page zzalbicollection ke?
kalau belum ramai2 la like kat sini okey?
nak tahu lebih lanjut tengok kat sini 

eh. nak tahu tak hadiah ape yang aku dapat?
tunggu nanti aku upload gambar. lupe nak transfer tadi.
hehehe. okbye. sweet dream everybody and good night :)

No comments:

Post a Comment