Tuesday, November 15, 2011

morning everybody

selamat pagi kawan-kawan. pagi yang bersemangat!. hehe..seronok rasa pergi keje tanpa sebarang tekanan. sape2 yang ade bos baik, sporting tu kene la bersyukur yea.. macam aku ni. hehe..sebab aku selalu dengar kwan-kawan aku dapat bos yang garang, kerek, poyo dan sama waktu dengannya. aku plak dapat bos yang baik. cool dah ohsem! hehe..cume kadang2 tu ade la jugak angin die..

arini kat ofis buat keje macam biase. tapi yang bestnye facebook,twitter dah tak kene block. so, bolehlah online bebile mase je yang aku suke. hehe. thanx bos! time tak sibuk boleh lah bukak kan. kalau asyik online je 24jam kang keje tak jalan la pulak..macam sekarang ni, keje dah tak banyak jadi boleh lah online kejap post entry baru. tak tahu nak bebel ape sebenarnye. takde idea. cis, ayat looser :P

erm. eh tak terlambat rasenyer nak ucap takziah pade my oficemate Farah sebab kehilangan neneknya semalam. begitu jugak dengan my housemate kak suzie yang kehilangan pakciknye. same pulak tu tarikhnya. apa-apapun semoga rohnya mereka dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang yang beriman disisi Allah swt. al_Fatihah. Amin..

yang hidup kene teruskan hidup..namun kene sentiasa ingat yang hidup tetap akan pergi jugak. mati itu adalah sesuatu yang pasti. cume yang beze mase je. same ade lambat atau cepat. jadi, kite yang hidup ni kene la cepat2 bertaubat. takut tak sempat. same macam aku jugak. huhu. takut T.T..eh? tetibe bagi ceramah plak pada pagi yang ingat indah ni. hehe. bukan ape, tak salah kan kalau kite saling ingat-mengingati? aku ni boleh tahan jugak jahatnye T.T

okeylah. tu saje nak membebel pagi ni..lagipun bende ni jer yang terlintas kat fikiran ni nak tulis. so, laju jer la tekan keyboard ni..hehe..

eh before that, aku nak share my favourite quotation. ok bye-bye. :)
You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of. You will never live if you are looking for the meaning of life.

yang suka membebel
~zaisempoy~

No comments:

Post a Comment