Sunday, November 13, 2011

selamat menduduki spm adik-adik

esok dah hari Isnin. 13 November 2011..haa adik-adik yang nak amik SPM mesti nebes je kan? hehe...teringat plak time nak amik spm dulu. tak boleh tido malam beb..tu la tanak study dari awal-awal. esok nak spm arini baru nak study memang terlambat la..tu la padahnye..hehehe

entry kali ni bukan nak cite pasal aku sebenarnye..cume nak ucap good luck to my dear little sister maizatul akmal. terase rindu pulak nak dengar celoteh die. damn.sebelum ni asal balik kmpung je mesti aku akan jadi cikgu diorang..ajar yang senang2 jer la..aku ni bukan je pandai sangat pun..harap2 ape yang aku ajar sebelum ni die akan ingat la..aku tahu adik aku tu bijak..hehe... harap2 die bole jawab dengan tenang. dapat keputusan yang cemerlang. amin.

ema, do ur best okey. wish u luck in spm and ur life. make us proud of you! i love and miss you damn much :(

2 comments:

  1. tetapi terasa hebat bila dapat ajar adik sendiri kan? hihihi

    cool giler perasaan tu :)

    salam kenal ya dear :)

    ReplyDelete
  2. hehe..betul tu yana..
    cool sgt. dan kite rase kite hebat!
    haha..thanx folow me :)

    ReplyDelete