Saturday, January 7, 2012

zzalbi collections

assalamualaikum dan selamat pagi.

sorry, lately nih dah jrang menaip.
aku sibuk sikit. -.-"
untuk korang tahu , tak lame lagi aku akan jalankan 1 bisnes
bisnes kecik2 jer la.
nak buat bisnes juta2 tak mampu aku.
so, sekrang ni dah ada modal sikit.
tambah2 lagi ada orang nak bantu
so, apa lagi, jalankan aje la..
aku memang minat nak buat bisnes.
since aku kecik lagi aku memang nak buat bisnes.
sebab aku nak cepat kaya.
tapi mak aku ckap, kalau nak bisnes semata2 nak cepat kaya,
memang takda guna. lebih baik aku masuk skim cepat kaya.
kena datang dengan minat dan usaha. doa tu jugak penting.
mak bapak aku pun ade bisnes sikit.
bukak restoran. lain bidang sikit dari aku ni.
so, dari situ la datangnye minat aku untuk buat bisnes.
aku ni nak buat bisnes just untuk side income.
tetiap bulan boleh la simpan duit sikit kan.
herm. tapi mcam biase, sape2 yang baru nak mula bisnes mesti takut.
macam tu la jugak dengan aku. tapi takut ape?
first thing sure aku takut bisnes tu ade problem.
tapi aku percaya pada Allah.
aku jugak percaya rezeki, ajal maut, jodoh sume di tangan-Nya.
jadi, selagi aku tak cuba, smpai bila aku nak tahu kan?
smpai bila aku cuma nak simpan je impian aku tu?
doakan aku berjaya. 
ya Allah, perkenankan lah doa hambuMu yang kerdil ini :(
amin.

jom ushar ape bisnes aku.
do like my page yea :)

thank you for your support guys and girls :)

No comments:

Post a Comment