Thursday, December 22, 2011

result pmr dah keluar?


hye kawan-kawan
tak tahu kenape arini banyak je bende nak update
rasenye sume tahu kan yang arini result pmr kuar kan?
still lagi teringat perasaan 7 tahun yang lepas..
aku antara orang yang paling2 tak sabar nak tahu result
dan pada hari ini, adik aku pun mengalami bende yang same

pagi2 dalam jam 9 pagi aku dah call tanye
padahal result kuar kul 10..
then, pukul 10 aku call lagi
die cakap pengetua belum balik dari PPD
then pukul 11 aku call lagi
die cakap tengah beratur amik result
ramai sangat yang beratur dan sesak2
kenape aku pulak yang nervous?? 
aku tunggu, tunggu, dan tunggu..
aku punye nebes tu sampai tak bole buat keje..
last2 tepat jam 11.40pagi die call
call dalam keadaan nangis2..
aku dah cuak. ape maknenye tu?
lepas dengar result die aku just cakap alhamdulillah :)
maybe die tak dapat straight 8A..
at least die dapat separuh dari tu
takde dapat C,D ,E F,G,H dan Z apatah lagi :P
so, tak payah la nangis2..paling penting takde yang gagal..
tapi mcam jeles je.
die dapat lebih baik dari aku dulu.
tapi no hal la :P

zuraini, you make me proud of you. love you :)


p/s to zuraini : congrats ! maybe tak dapat 8A, tapi jangan la sedih. ni kan cume PMR saje. SPM nanti boleh try score lebih baik dari sekrang ni kan. ala, tak capai target pun orang akan bg hadiah jugak. jgn risau k ? 

No comments:

Post a Comment