Wednesday, December 21, 2011

Hot FM AM Krew - Kisah Hidup "H"


selamat pagi.
pagi yang mendung arini.
sume nak mendung. musim hujan.
termasuk la mood aku yang tak menentu minggu ni .

haha. saje suke buat iklan.
okey, berbalik pade tajuk kat atas tu..
semalam aku masuk ofis terus pasang radio hot fm
pastu ade la sorang pemanggil ni yg bgthu kisah hidup die

dengar pun macam sedih je
mule2 aku mcam biase2 jer
pastu aku tgk ramai orang cakap pasal bnde ni kat fb
kat twitter pun same
ramai lak tu orang yang share
termasuk lah aku..

cite nyer pasal wanita bernama H (bukan nama sebenar)
bercinta dengan kekasih pertama
tetapi berkawin dengan pilihan keluarga
pilihan keluarga tu ialah kawan baik die jugak
tapi, after 5 years diorang divorce
maybe tak sesuai hidup bersama
then, after 1 year die jumpe balik kekasih pertama die tu
rupenye kekasih pertama die tu belum kawin lagi
sebab sayangkan die

pastu dorang pun kawin
tapi after kawin 3tahun, husband die meninggal
sedih aku dengar cite die ni..
tapi bg aku si H ni memang sangat tabah ..
macam cite dalam drama kan..
tapi ni cite realiti..

hurm..
kite hanya boleh merancang.
tapi Allah yang akan tentukan segalanya
ajal maut jodoh pertemuan semua ditangan-Nya

jom kite dengar kisah H..
p/s : lagu ombak rindu tu memang sesuai..



  

No comments:

Post a Comment