Thursday, December 15, 2011

free double zinger burger combo dah habis?


baru je semalam aku share gambar online voucher free double zinger burger combo dari KFC. 
aku gile punye excited. kawan2 aku pun same excited.


Free tu... Sape taknak kan?

Tapi kalo kau orang zoom gambo tu die tulis valid while stock last. dan ditulis skali valid until 15 Jan 2012

tetapi dengan secara tibe-tibe*
sila ulangai perkataan tibe-tibe* 


jeng*



jeng*



jeng*



jeng*



dan 



jeng-jeng lagi*



jeng*



okay cukup la dengan jeng-jeng-jeng tu*



tengok!



surprise!!



tadaaa...!!




Baru semalam je aku promot voucher tu KFC update cmni T_T

Memang epic failed!!! Pentipu betollah* dah la aku dah print banyak-banyak lagi voucher ni.memang betul la membazir ink dengan paper je -.- nasib baik gune ink dan paper ofice.

McD nak buat voucher Kepsi pon nak buat jugak. Tapi 6 jam lepas buat teros tarik balik. Ceis~ Melampau... Within a month tros habes in 6 hours. Wut the ........ kan?

Kitorang rakyat Malaysia yang tengah kebuluran ni semua beriya nak pergi KFC. Tengah bulan katekan. Paham2 jelah. Bile dah jadi camni sorylah kepsi. I hate you!!! -within a month- Haks3

P/s: sape-sape lagi yang dah print? ade rase teraniaya tak? hahahaha. jom ramai2 simbah cat kat kepsi tu. :P


No comments:

Post a Comment