Friday, December 23, 2011

DiGi iPhone 4SURE 4 ME

Selepas lagenda iPhone 4, iPhone 4S pasti satu lagi legenda dalam duniasmartphone. iPhone 4s mampu memahami kita, lebih senang untuk menaip pesanan ,membantu kita untuk menyelesaikan tugas, membantu kita untuk menandakan kalendar dan banyak lagi perkara. anda hanya perlu lebih bijak !

Watch this video to understand better SIRI (Apple – Introducing Siri on iPhone 4S)
Semua kerja boleh dilakukan dengan lebih pantas? Mahu bermain game dengan lebih lancar? Jawapanya mudah saja! Terdapat peningkatan untuk perkakasan yang kita boleh melakukan kerja-kerja dengan lancar dan lebih cepat! Bagi pencinta permainan telefon pintar, iPhone 4S pasti akan pilihan anda! Terdapat cip terasDual A5, sehingga ruang memori 64GB, iPhone mampu 4S untuk menjalankan kerja-kerja yang cukup cepat dengan bantuan cip A5 Dual-chip.
Mahu mengambil gambar dengan lebih cantik dan jelas? Jawapanya mudah saja. anda tidak perlu membawa camera yang besar dan berat ke mana-mana. Kerana dengan iPhone 4s memiliki ciri-ciri kamera telefon pintar yang boleh menggantikan kamera digital. Dengan 4S 8-megapiksel kamera dan rakaman video HD 1080p akan membuatkan anda berpuas hati dengan gambar tersebut. :)

read why DIGI IPHONE 4 SURE MOST AFFORDABLE






No comments:

Post a Comment