Friday, November 18, 2011

malaysia menang!

sape yang tak tengok bola malam tadi memang rugi. haha
best gile tengok. ehem2. sebenarnye best la sebab menang kan, ? kalau kalah takde makne aku nak update post pasal bola ni..dulu aku sendiri tak minat tengok bola ni. maybe xde geng yang betul2 minat bola. tapi sekrang ni dah ade housemate yang bole dikatakan peminat setia bola la.. siap semua name pemain die tahu. bukan tu saje dari negeri mane, jersi berape umur berape sume die tahu la. kadang2 tu siap bole jadi pengadil lagi. kadang2 bole jadi coach. hahahaha..bab yang jadi coach ni aku tahu sume rakyat malaysia bole jadi kot?? hahaha..
bile kat tengah padang tu bole plak suruh orang ni ke sane datang ke sini. tanduk bola la macam-mcam lagi la..hehe..
stadium gile penuh. merah je sume..sakit mate aku nengok..kdang-kdang nampak macam kelantan pun ade gak. merah je kan? hmm..tapi series aku tak suke tengok penyokong indonesia,..ntah mane pg tamadun dorang? atau dorang sememangnya tak bertamadun..nampak dorang mempermainkan malaysia time lagu Mlaysia dimainkan, langsung takde rase hormat.. cube kite buat mcam tu kat dorang. kompem kene ganyang! ceitt! takleh pakai punye orang. damn. -.-"
okay bercakap pasal bola semalam memang excited gile tak terkate la . tapi problem nye aku ni kalau selalu tengok bola mau sakit jantung beb. sebab aku tak suke kalah. berdebar2 je rase, jantung aku laju, ceit. terover la plak minah ni. rase nak lempang je..haish..tapi adat permainan la kan? kalau takde yang kalah takde la yang menang..eh, aku suke la tengok kapten malaysia tu., cool :) (tapi name die aku tak tahu ) sedih betul..kite punye keeper memang steady lah. sape tak kenal si tinggi lampai tu. malas la nak mention name die..hehe.. aku tengok die rilex je tangkap bola..tapi mase separuh mase kedue tu indonesia asyik serang je. menakutkan -.-"
dan akhirnya malaysia menang jugak dengan gol 1-0. tapi aku rase tak cukup la. kalau 2 okey jugak kot, biaselah manusia tak pernah rase cukup. tamak. eh? melalut sudah..ape-ape pun tahniah malaysia. keep it up! go malaysia go! eh bukan tu saje, ronaldo sendiri pun sudah jangkakan yang malaysia bole menang.. tak percaye? sila lihat vidoe di bawah ini --->


hahahaha. .kelakar siot video ni. sape ntah yang rajin sangat edit video nih.
eh tetibe rase nak share gmbar aku yang batak masuk stadium. jom tengok!


lihat muke saye tu. excited. tapi kalau nak tahu ni game selangor vs perak.


bersame dengan penyokong selangor. tapi dalam hati nak bergmbar dengan penyokong perak..tapi ok what? hehe..


pergi tengok bola kompem la si gojess ni.. gile bola a.k.a my housemate :)

p/s : saya berbangga menjadi rakyat malaysia!
haip! semangat2!
<3


yang suke membebel
~zaisempoy~

No comments:

Post a Comment